در پنجمین روز کاری هفته با اینکه صرافی های بانکی افزایش جزیی در قیمت دلار و یورو داشتند بازار آزاد با کاهش نسبی همراه بود.
کد خبر: ۸۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 05 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صرافی های بانکی امروز فقط قیمت فروش دلار و یورو را افزایش دادند و بر این اساس در این صرافی ها قیمت خرید دلار ۱۳۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳۴۵۰ تومان اعلام شد.قیمت خرید یورو نیز ۱۴۷۰۰ تومان و قیمت فروش یورو ۱۴۹۵۰ تومان تعیین شد.

براساس این گزارش،در بازار آزاد اما جو کاهشی حاکم بود و قیمت هر دلار آمریکا با ۵۰ تومان کاهش ۱۳۶۰۰ تومان معامله شد.قیمت یورو نیز کاهش ۱۰۰ تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۱۵۰۵۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.

همچنین،در بازار طلای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۰۴۰۰۰ تومان قیمت داشت و هر مثقال طلای ۱۷ عیار با کاهش ۲۱۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته در حال حاضر ۲۱۸۳۰۰۰ تومان قیمت دارد.

گفتنی است،در بازار سکه نیز شاهد کاهش قیمت ها بودیم و هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی ۴۹۳۶۰۰۰ تومان قیمت خورد.هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با توجه به کاهشی که داشت در حال حاضر ۴۹۲۵۰۰۰ تومان قیمت دارد.نیم سکه و ربع سکه نیز هر دو کاهش ۵۰۰۰ تومانی داشتند و به ترتیب ۲۵۲۵۰۰۰ تومان و ۱۵۲۸۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازار طلای جهانی اما شاهد کاهش شدید قیمت ها بودیم و هر انس طلا با کاهش ۲۲ دلاری هم اکنون ۱۵۴۷/۹۳ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار